У тандемі з вищою школою
Ось уже й пройшов рік відтоді, коли під час
святкування 20-річчя Златопільської гімназії
перед

учасниками урочистого зібрання мною було презентовано програму
модернізації гімназії. Серед важливих складових цієї програми - завдання
розширення профільності навчання та поглиблення зв´язків з вищими навчальними
закладами. Рухаючись у даному напрямку, після вивчення запитів і побажань
батьківського та учнівського колективів гімназії, враховуючи вимоги часу, можливості
та здібності гімназистів, забезпеченість закладу педагогічними кадрами, ми прийняли рішення про запровадження нових
для гімназії профілів навчання - економічного і правового. Адже перетворення,
що відбуваються нині в українському суспільстві, потребують чіткого правового
бачення та нового економічного мислення, вимагають підготовки такого
випускника, який би зумів знайти себе і вижити саме у сучасних ринкових умовах,
приймати раціональні економічні і
виважені правові рішення, реалізувати себе, досягти успіху.

Економіка і право –
предмети, знання яких необхідні кожній людині на кожному кроці впродовж усього
життя. У результаті двосторонньої угоди про співпрацю між Кіровоградським національним технічним
університетом та Златопільською гімназією м.Новомиргорода, яка була підписана у
травні 2012 року, гімназисти мають унікальну можливість поглибити свої знання з
економіки і права, відвідуючи факультативи,
які для них проводять науковці КНТУ: викладач кафедри економіки та організації
виробництва Полтавець М.М. і кандидат історичних наук, доцент кафедри
економічної теорії та права Бондарчук Ю.П. ( на фото Полтавець М.М. та Бондарчук Ю.П. під час занять з
гімназистами). Крім проведення занять факультативу Михайло Миколайович і Юрій
Павлович впродовж року надавали методичну допомогу вчителям гімназії,
консультували гімназистів, які працюють над науково-дослідними роботами в
рамках Малої академії наук учнівської молоді України, організували цікаві та
змістовні екскурсії для гімназистів (до КНТУ, підприємств «Гідросила»
та Креатив»).
Безумовно, така співпраця з вищою школою сприяє наповненню новим
змістом, підвищенню ефективності навчально-виховного процесу гімназії, розвитку
інтелектуального потенціалу гімназистів, розширенню їх кругозору, задоволенню
потреб у професійному та соціальному самовизначенні, а отже, і надалі буде
продовжуватись та поглиблюватись.


