Понеділок, 06.05.2024, 03:51
Персональний сайт

директора Златопільської гімназії м.Новомиргорода

Бирзула Віталія Леонідовича

vlbirzul@mail.ru
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Улюблене радіо
Потрібний софт

Аналіз   роботи 

Златопільської    гімназії     

 м.Новомиргорода за 2012 - 2013 н.р.

та основні завдання на 2013 - 2014 н. р.

 

         Златопільська гімназія – навчальний заклад нового типу суспільно-гуманітарного напрямку із двома профілями навчання: правовим та історичним напрямками для старшої школи та  навчання з вивченням двох іноземних мов для основної школи, який покликаний задовольнити освітні потреби обдарованих та здібних дітей. В основу діяльності Златопільської гімназії покладено Положення Національної доктрини розвитку освіти України, Інструкцію про організацію та діяльності гімназії, інші діючі законодавчі та освітні нормативні документи України, Статут гімназії, Правила внутрішнього розпорядку, накази та рекомендації районного відділу освіти. Типові документи відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування учнів у закладі освіти, Конвенції ООН "Про права дитини”.

       Головною метою гімназії є створення умов для навчання та виховання талановитої, обдарованої молоді, залучення її до системної науково – дослідницької, пошукової та експериментальної роботи, забезпечення реалізації прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.

         У 2012-2013 н.р. колектив Златопільської гімназії працював над вирішенням таких завдань:

-           модернізація освітянської діяльності   щодо підвищення якості освіти та всебічного розвитку людської особистості як рівновеликої цінності;

-         забезпечення реалізації прав громадян на повну загальну середню освіту;

-         розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

-         підвищення  ефективності навчально – виховного  процесу  через використання  інноваційних технологій ,раціональних  форм і методів  навчання,  досягнень науки, перспективного педагогічного досвіду;

-          удосконалення  структури, змісту  і форм  методичної роботи для  розвитку  творчих якостей вчителя, його педагогічної майстерності,  результативності навчально – виховного процесу;

-         модернізація  матеріально – технічної бази гімназії ;

-         розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

-         становлення демократично орієнтованої, відповідальної, моральної і самодостатньої особистості. Формування почуття поваги до державних символів, духовних і громадських цінностей українського народу, його історії, культури, системи моральних духовних цінностей, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

-         формування в учнів правової культури,  формування культури спілкування, толерантності, попередження проявів расизму та ксенофобії серед молоді.

-         формування і розвиток соціальної зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

-         реалізація прав учня на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

-         формування здорового способу життя, запобігання негативних проявів серед учнівської молоді, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності. 

 

Методична робота

 У   2012- 2013 н. р. навчальний заклад працював:

 над реалізацією концепції «Формування  вчителя -  дослідника, високого рівня професіоналізму, методичної культури та конкурентноздатності»;

 як опорний заклад освітнього округу по роботі  з  обдарованою молоддю з теми: «Реалізація концепції пошуку, відбору і творчого розвитку обдарованих дітей у процесі впровадження традиційних та інноваційних технологій у навчально – виховний процес». Розпочав роботу над новою науково – методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально -  виховний  процес”.

Виходячи з проблемного питання закладу, визначені основні напрямки методичної роботи:

     підвищення педагогічної майстерності вчителів через створення оптимальної структури науково – методичної роботи;

    надання методичних рекомендацій педпрацівникам в оволодінні інноваційними технологіями навчання;

     вивчення перспективного  педагогічного  досвіду та впровадження його  в практику роботи вчителів гімназії;

   поповнення методичного кабінету закладу навчально – методичними посібниками,  розробками, рекомендаціями;

    направлення методичних  матеріалів та статей учителями гімназії  для публікації  в  фахових виданнях та інших засобах інформації;

    вивчення, узагальнення та впровадження в навчально – виховний процес перспективного педагогічного досвіду вчителів гімназії;

   організація консультацій навчання з питань методики освітніх процесів;

   систематизація та пропаганда науково – педагогічної, методичної літератури, навчальних посібників із питань інноваційної діяльності навчання й виховання.

    З метою реалізації основних положень Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  Національної доктрини розвитку освіти, Положення про методичний кабінет середнього закладу освіти,  аналізу діяльності методичної роботи за 2011/2012 н.р., з метою подальшого  вдосконалення роботи з педкадрами, підвищення рівня науково – методичної, навчально – виховної роботи  у   закладі  видано  накази:

 " Про призначення керівників циклових комісій та методичного об'єднання  класних керівників ” ( №71   від 01. 09. 2012р.);

«Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2012/2013 н.р.» ( № 85  від 01.09. 2012р.).

   Наказом  № 71   від 01. 09. 2012 р. призначено:

Бирзул О. В. –  головою цикловою   комісії вчителів суспільно – гуманітарного  циклу;

 Козяр О. І. – головою цикловою   комісії  вчителів  природничо – математичного циклу;

 Гончаренко В. М. - головою   методичного об'єднання  класних  керівників. 

Наказом № 85   від 01.09.2012 р.  створено  науково – методичну  раду в складі :

Бирзул В. Л. –  директор гімназії, голова ради;

Козяр О. С. – заступник директора з науково – методичної роботи, заступник голови ради;

члени ради – Моргун О. В., Козяр О. І., Бирзул О. В., Гончаренко В. М., Рождественська  І. О..  Цим наказом визначено: основною індивідуальною формою підвищення професійної майстерності педагогів уважати самоосвіту; провести такі науково – методичні заходи, як психолого - педагогічні семінари, декада педагогічної майстерності, творчі звіти вчителів, що атестуються, виставки   педагогічної  творчості. Визначено пріоритетні напрямки  науково – методичної роботи : робота з обдарованими дітьми, впровадження інноваційних  технологій у навчально – виховний процес, системно – аналітична й прогностична діяльність, спрямована на підвищення ефективності навчально – виховного процесу.

     З метою успішної реалізації завдань  реформування освітньої системи, оптимізації  навчально – виховного процесу, розвитку творчої активності педагогів, результативного впровадження в практику роботи досягнень психолого – педагогічної науки, нових технологій  наказом  по гімназії №99 від 10.09.2012 року «Про призначення  керівників районних методичних обєднань»  призначено:

 керівником  районного методичного обєднання вчителів  художньо – естетичного циклу  Давиденко А.Ю.( проблема «Формування креативної особистості засобами художньо – естетичної освіти» );

керівником районної школи перспективного педагогічного досвіду вчителів історії  Бирзул О. В.( проблема «Формування предметних компетенцій учнів на уроках історії»);

 керівником районної  творчої групи  вчителів  іноземної мови Зарудню А. М. (проблема «Удосконалення уроку за допомогою використання ігрових технологій навчання та створення «портфоліо» як способу творчої реалізації особистості вчителя та учня» );

керівником районної творчої групи  вчителів математики Мороз О.С. (проблема «Формування та розвиток життєвих компетентностей учнів шляхом використання ефективних методів навчання на уроках математики»).

         У відповідності до наказів складено плани роботи  науково – методичної ради, педагогічної ради, нарад при директору, методичного кабінету, психолого – педагогічних семінарів, циклових комісій суспільно – гуманітарного та природничо – математичного циклів, методичного об'єднання класних керівників .  

За звітний період  згідно плану роботи гімназії проведено 5 засідань науково – методичної ради, на яких  розглядалися такі питання:

   аналіз і завдання науково – методичної  роботи за І, ІІ семестри, рік;

обговорювалися і погоджувалися плани роботи науково – методичної ради, циклових комісій, методичного об'єднання класних керівників, заходи щодо вдосконалення інноваційних педагогічних технологій та дослідно – експериментальної роботи в навчально – виховному процесі,  заходи щодо впровадження нових Державних стандартів;

   про удосконалення навчально -  виховного  процесу через впровадження інноваційних  технологій;

   про вивчення системи роботи вчителів , які атестуються  у 2013 році: Козяра  О. І. – вчителя фізики, Давиденко А. Ю. – вчителя музичного мистецтва , Денисенко А. О. – вчителя  біології ;

    про  участь учителів гімназії у  Всеукраїнському конкурсі  «Вчитель року - 2013» ( номінації : «Фізика», « Музичне мистецтво»);

     про  підсумки Всеукраїнських предметних олімпіад та підготовку дітей до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня;

    про результати моніторингових  досліджень у 5 – 11 класах із деяких базових дисциплін. 

На виконання листа відділу освіти від 05.09.2012 №1034 « Про  інноваційну діяльність педагогічних працівників» розроблені заходи щодо вдосконалення інноваційних педагогічних технологій та дослідно – експериментальної роботи в навчально – виховному процесі,  якими передбачено опрацювання теоретичних засад із даного питання, проведення  учителями відкритих  уроків , позакласних та виховних заходів, творчих звітів, конкурсів  із метою виявлення інноваційних підходів до  організації навчально – виховного процесу, вивчення та поширення досвіду; створення банку даних про впровадження інноваційних технологій  у практику роботи вчителів гімназії.

Підготовлені і видані методичні бюлетені: « Виявлення та система пошуку обдарованих дітей», «Особливості роботи з учнями в залежності від типу характеру», «Особливості роботи  вчителя з обдарованими дітьми»,

«Система стимулювання  й заохочення освітньої діяльності учнів», «Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів», «Самоосвіта як умова  професійного росту педагога», «Пам’ятка вчителю, який  аналізує свій урок», «Пам’ятка вчителю, який аналізує свій досвід та готується до виступу перед колегами», «Організація роботи вчителя – предметника над проблемним питанням», «Структури сучасних уроків із використанням інноваційних технологій», «З досвіду роботи вчителів гімназії щодо використання інноваційних технологій»:

   Козяра О. І. ( вч. фізики  ) з проблеми « Проблемно – пошукове навчання як  засіб формування мотиваційної складової пізнавальної діяльності »;

    Давиденко А. Ю.( вч. музичного мистецтва)  з  проблеми «Формування  образного мислення методами ейдотехніки» .   

      Систематизовано  і  випущено збірки  методичних матеріалів учителів :

 музичного мистецтва Давиденко А. Ю. «Формування  образного мислення методами  ейдотехніки» , фізики Козяра О. І. «Проблемно – пошукове навчання як  засіб формування мотиваційної складової пізнавальної діяльності » ; матеріали Методичної декади «Обдаровані учні: виявлення-навчання - розвиток»; матеріали районного семінару  вчителів фізики  з проблеми «Формування ключових компетентностей школярів на уроках фізики в умовах профілізації»; матеріали районного семінару заступників директорів із навчально – виховної та виховної роботи з проблеми «Методичний супровід переходу основної та старшої школи на новий Державний стандарт. Організація роботи з обдарованими учнями».

Для опрацювання нормативних документів, науково – методичної літератури, фахових журналів щодо роботи в умовах нових Державних стандартів створено динамічні групи  із вчителів гімназії  за освітніми галузями:

«Мова і література» ( українська мова та література,світова література, іноземні мови);

«Суспільствознавство»  ( історія, правознавство);

«Мистецтво» ( музичне і образотворче  мистецтво, художня  культура);

«Математика»;

«Природознавство» ( біологія, географія, фізика, астрономія);

«Технології» ( трудове навчання, технології, інформатика);

«Здоровя і фізична культура» ( фізкультура, захист Вітчизни, основи здоровя) . 

Основними  завданнями  цих груп  є:

·        ознайомитися зі змістом освіти і державними вимогами до рівня загально – освітньої підготовки учнів основної і старшої школи документу;

·        порівняти нові Державні стандарти із старими ( мету і завдання освітньої галузі, встановити відмінності у вимогах до підготовки учнів);

·        виробити рекомендації щодо роботи за новими стандартами;

·        намітити шляхи  вдосконалення фахової культури уроку;

·        розробити  таблицю виконавчо – діяльнісного уроку;

·        виокремити очікувальні результати, критерії оцінювання;

·        створити банк перспективного досвіду, каталог літератури, яку можна використовувати в роботі з даного питання;

·        продовжити роботу щодо ознайомлення із інноваційними технологіями навчання;

·        створити модель компетентного вчителя.

  Результати роботи учителі – предметники  висвітлювали на сторінках районної газети « Новомиргородщина».  

Поновнюється  постійно діюча виставка літератури з питань науково- дослідницької роботи  над проблемою закладу щодо використання інноваційних технологій та роботи з обдарованими дітьми в навчально – виховному процесі.

       З метою активізації роботи педагогічних працівників, розвитку ініціативи і творчості,     вивчення педагогічного досвіду відповідно до наказу №115 від 05.10.2012 року «Про підготовку до засідання педагогічної ради «Формування  мотивації навчальної діяльності учнів  за сучасних умов »» проведено засідання педагогічної ради .

         Згідно річного плану роботи гімназії, наказу №120 від 22.10. 2012 року «Про проведення Методичної декади» та з метою підвищення рівня знань  вчителів про особливості роботи з обдарованими дітьми,вивчення перспективного досвіду,  ознайомлення  з теоретичними засадами розвитку особистості, здатної до самореалізації й саморозвитку, орієнтованої на досягнення успіху, в листопаді 2012 року проведено Методичну декаду на тему: «Обдаровані учні: виявлення - навчання - розвиток». У рамках цієї  підготовлено педагогічну виставку «Досвід – наш скарб», проведено анкетування вчителів щодо  їх готовності до роботи з обдарованими дітьми, відкриті уроки та позакласні заходи під девізом «Мій творчий урок», психолого – педагогічний семінар  на тему: « Психолого – педагогічний супровід обдарованих дітей», круглий стіл «Обдаровані учні: виявлення-навчання - розвиток»; створено модель педагога, який працює з обдарованою  дитиною; вироблено памятку вчителям для роботи з обдарованими учнями. У наказі № 131 від 12.11.2012 року «Про підсумки проведення  Методичної декади»  відзначено  позитивну сторону роботи вчителів – предметників, практичного психолога щодо організації роботи з обдарованими учнями  та намічено заходи, які сприятимуть розширенню знань про навчання, виховання , розвиток  здібних дітей.

     У гімназії  працюють такі  циклові комісії:

      суспільно – гуманітарних дисциплін із проблеми "Впровадження інноваційних методів навчання в практику роботи вчителів суспільно – гуманітарного  циклу як засіб розвитку творчої особистості учнів” (кер. Бирзул О. В.);

      природничо – математичних дисциплін із проблеми "Формування  та вдосконалення  професійної компетентності творчого вчителя як  умова забезпечення  розвитку  обдарованої  особистості " ( кер. Козяр О. І.);

    методичне об'єднання класних керівників із проблеми ”Морально – духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно орієнтованого  креативного  простору”   (кер. Гончаренко В. М.).

Метою діяльності комісій є вдосконалення освітньої, наукової та професійної підготовки вчителів, забезпечення практичного оволодіння  вміннями й навичками навчання, постійного взаємозбагачення новими методами й формами, що забезпечує професійний  саморозвиток та самовдосконалення педагогів.

    Упродовж 2012-2013 н. р. було проведено по 5 засідань циклових комісій, на яких  розглядалися питання  щодо впровадження ефективних форм  і методів  організації навчально – виховного процесу,  використання інноваційних технологій при викладанні основ наук.  Учителі постійно підвищували свій фаховий рівень через самоосвіту, вивчали і впроваджували  елементи перспективного педагогічного досвіду в практику своєї роботи. Проводилися заходи  щодо використання інновацій  у практиці кожного учителя,  зокрема проведено:

 методичний всеобуч  «Інноваційний підхід до процесу становлення особистості  обдарованого учня засобами технологій творчого мислення»;проблемний семінар  «Проектна  технологія  як засіб формування учнівських  компетенцій»;

Форма входу
Котра година?
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Мій блог
Освітні сайти


сайти району

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz